بازار ترويج | بلاگ

بازار ترويج

ساخت وبلاگ
ایمپلنت

https://advanceddentalservices.com.au/wp-content/uploads/2010/10/Implant-retained-denture.jpg

ایمپلنت:

روشی است که برای تکمیل دندانهای از دست رفته اعمال می شود و در سالهای اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

 "کاشت چیست؟" ساده ترین پاسخ به سوال؛ "دندان از دست رفته با کمک پیچ های قرار داده شده در استخوان فک تکمیل خواهد شد". این پیچ های ساخته شده از تیتانیوم هیچ آسیبی به ساختار فک وارد نمی کنند.

 

ایمپلنت چگونه ساخته می شود؟

پس از آماده سازی دندان از دست رفته ، پیچ هایی که دندان پروتز را حمل می کنند ، با یک روش جراحی ساده در استخوان فک قرار می گیرند. سه ماه پس از این کاربرد زمان ایده آل برای نشستن پیچ ها در استخوان فک است.   با قرار دادن دندان مصنوعی یا دندان ، این برنامه کامل می شود. برای کاشت فقط یک دندان نباید از دست برود. اگر بیش از یک دندان از بین رفته باشد یا دندان در دهان نباشد ، می توان کاشت را انجام داد.

 

آیا همه می تواند کاشت را انجام دهد ؟

اول از همه ، استخوان فک باید ضخامت خاصی داشته باشد تا بتواند جراحی دندان ایمپلنت را انجام دهد. با این وجود ، به لطف فناوری های امروزی ، اگر استخوان فک به اندازه کافی ضخیم نباشد ، می توان با استفاده از برخی روش ها ، این استخوان را برای کاشت ایمپلنت آماده کرد. با این حال ، از آنجا که پروتز دندان نمی تواند بلافاصله در این روش اعمال شود ، انجام آماده سازی های لازم فرایند طولانی تری را می طلبد. در این دوره ، بیماران باید حداکثر توجه خود را به مراقبت های دهان و دندان نشان دهند.

 

https://th.bing.com/th/id/OIP.ztmUtO1y3J-MvrQN4ucMQgHaEc?pid=Api&rs=1

آیا در هنگام جراحی احساس درد دارید؟

مداخله جراحی مورد نیاز برای استفاده در ایمپلنت تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین ، بیماران در هنگام ایمپلنت هیچ گونه دردی را احساس نمی کنند. پس از اتمام عمل ، درد بسیار خفیف ممکن است در همان روز احساس شود. اما این درد با استفاده از داروهای مسکن توصیه شده توسط پزشک برطرف می شود.

بازار ترويجدندانپزشکی ,کاشت ,ترمیم ,درمان سطحی,درمان ایمپلنت,کاشت دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 19:03

14 نکته برای انتخاب متخصص دندانپزشکی کودکان

https://secureservercdn.net/198.71.233.141/58c.8d3.myftpupload.com/wp-content/uploads/2017/11/Choosing-Pediatirc-Dentist-1080x500.jpg

14 نکته برای انتخاب متخصص دندانپزشکی کودکان

ما با 14 نکته در مورد انتخاب متخصص دندان پزشکی کودکان در این مطلب همراه شما هستیم. شما می توانید با ما بیاموزید که هنگام انتخاب متخصص دندانپزشکی کودکان باید به چه مواردی توجه کنید و می توانید بهترین انتخاب را برای دندانهای کودکان خود انجام دهید. Pedodontics به زبان لاتین به معنای دندان های کودکان است و دندانپزشک به عنوان دندانپزشک کودکان ظاهر می شود. نکاتی وجود دارد که باید در انتخاب متخصصان دندانپزشکی متخصص دندان های کودکان در نظر گرفته شوند. حال ، هنگام انتخاب متخصص دندانپزشکی به چه مواردی باید توجه کرد؟ بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.

مواردی که باید هنگام انتخاب متخصص دندانپزشکی کودکان در نظر بگیرید

معیارهای مهمی وجود دارد که هر پدر و مادری هنگام انتخاب متخصص دندانپزشکی باید به آنها توجه کند. اگر می خواهید دندانپزشکی مناسب را برای محافظت از سلامت دندان کودکان خود انتخاب کنید ، ابتدا باید در مورد برخی از مسائل تحقیق دقیق انجام دهید و همچنین اطلاعات لازم را داشته باشید. بنابراین ، چه چیزی برای انتخاب متخصص دندانپزشکی کودکان باید در نظر گرفته شود؟

 

1. دندانپزشکی که ترجیح می دهید بیش از هر چیز باید یک دندانپزشک متخصص و باتجربه باشد.

2. اگر کودک خود را برای اولین بار نزد دندانپزشک می برید ، نباید محیط و متخصص دندانپزشکی یک ابزار هشدار دهنده یا عکس تحریک کننده داشته باشد.

3. همچنین دندانپزشکی که انتخاب می کنید با کودک خود مانند یک دوست رفتار کند نیز مفید است.

4. در طول معاینه دندانپزشکی ، کودک شما باید رفتار گرمی داشته باشد و باید تمام عواملی را که باعث آزار او می شوند از بین ببرد.

5. دندانپزشک کودکان باید مناسب ترین محیط معاینه و درمان را برای کودک شما فراهم کند.

6. به معنای واقعی کلمه باید درمان را به یک بازی تبدیل کند.

7. شما باید گروه خطر پوسیدگی در دندان های کودک خود را تعیین کنید و همچنین از نظر دندان درآوردن کودک را کنترل کنید.

8. برای پوسیدگی هایی که در دهان اتفاق می افتد یا احتمالاً وجود دارد ، باید از برنامه های محافظتی یا پیشگیرانه استفاده شود.

9. در طول دوره های رشد و نمو ، باید رشد فک و دندان درآوردن موضوع اصلی باشد.

10. اگر یکی از دندانهای دائمی از بین رفته باشد ، باید از پروتز دندانه دار استفاده شود و باید به موثرترین و زیبا ترین روش استفاده شود.

11. علاوه بر اینها ، اگر کودک شما نیاز به مراقبت ویژه دارد ، متخصص دندانپزشکی باید مطابق آن درمان دندانپزشکی را انجام دهد.

12. دندانپزشکی که ترجیح می دهید پس از درمان باید به طور دوره ای با کودک خود تماس بگیرد تا مراحل معاینه را انجام دهد و روند درمان را دنبال کند.

13. دندانپزشکی کودکان در صورت درد و یا هر فرآیند منفی که ممکن است پس از درمان رخ دهد ، باید در دسترس باشد.

14. از طرف دیگر ، باید والدین را در مورد تمام داروها یا مراقبت های لازم پس از درمان به آنها اطلاع دهد.

 

 

انتخاب دندانپزشکی کودکان نیاز به توجه بیشتری دارد. زیرا ساختار دهان یک بزرگسال و کودک با ویژگی های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. علاوه بر این ، از آنجایی که کودکان در دوره رشد و نمو هستند ، هرگونه مداخله اشتباه باعث بروز مشکلات مختلف در آینده می شود. بنابراین ، هنگام انتخاب متخصص دندانپزشکی ، لازم است رویکرد حساس تری به جای انتخاب دندانپزشک داشته باشید.

https://th.bing.com/th/id/OIP.qvf2GVFAyuB3MsjgHvZ0zgHaE8?pid=Api&rs=1

معاینه دندانپزشکی چگونه باید انجام شود؟

 

معاینه دندانپزشکی با متخصص کودکان به اندازه انتخاب متخصص دندانپزشکی مهم است. هر کودکی از کلماتی مانند پزشک یا بیمارستان می ترسد. به همین دلیل دندانپزشکان اطفال و همچنین والدین باید به کودکان کمک کنند تا بر این ترس غلبه کنند. به همین دلیل ، در اولین جلسه باید به استقبال گرم و صمیمی و محیط معاینه مناسب برای کودکان توجه شود.

بازار ترويجبیهوشی عمومی,دندانپزشکی,کودکان,بهداشت دهان و دندان,دندانپزشکی کودکان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 19:20

برای لثه های سالم اولین قدم تمیز کردن دهان و دندان است

https://th.bing.com/th/id/OIP.pUpaQWdeh_ThYTbIEI9xxQHaEZ?pid=Api&rs=1

برای لثه های سالم اولین قدم تمیز کردن دهان و دندان است

هر فردی مایل است لثه سالم داشته باشد. با این حال ، وقتی مراقبت از دهان و دندان مورد غفلت قرار می گیرد ، امکان سلامت لثه وجود ندارد. بنابراین ، اولین قدم برای سلامت لثه ها ، تمیز کردن دهان است. در نتیجه عدم توجه به بهداشت دهان و دندان ، یکی از رایج ترین مشکلات ، التهاب لثه است.

 

مراقبت از دهان چگونه انجام می شود؟

مهمترین مواد مورد استفاده در مراقبت از دهان و دندان، یک مسواک و خمیر دندان است. علاوه بر اینها ، استفاده از مواد مختلف بسیار برای سلامت دندان و دهان شما مفید خواهد بود. برخی اشتباهات شما در این زمینه می تواند سلامت دهان و دندان شما را به خطر بیندازد. بنابراین  با پیروی از قوانین زیر مراقبت های دهانی انجام می شود. می توانید بر موضوع مسلط شوید.

زمان تعویض مسواک

طول عمر مسواک معمولاً 200 بار استفاده در نظر گرفته می شود. زمان تعویض مسواک مربوط به فردی است که روزانه 3 بار مسواک می زند. بنابراین ، هرکسی که مسواک می زند باید هر 2 ماه مسواک خود را عوض کند. در غیر این صورت ، مو های مسواک فرسوده و فر می شوند ، بنابراین یک تمیزکاری موثر انجام نمی شود و باعث باقی ماندن مواد غذایی بین دندان های شما می شود. باقی مانده های غذا بزرگترین عواملی هستند که به پوسیدگی دندان کمک می کنند.

مسواک زدن به اندازه کافی

در کمتر از 2 دقیقه نباید مسواک زد. اما هیچ کس سوال نمی کند که چرا این اتفاق باید بیافتاد . دلیل این امر زمانی است که فلوراید موجود در خمیر دندان به مینای دندان می رسد. مسواک زدن یک دندان عادی به طور متوسط ​​45 ثانیه طول می کشد. با این وجود ، به دلیل مسواک زدن بیش از 2 دقیقه ، فلوراید به مینای دندان می رسد و تمیز کردن دهان به طور کامل فراهم می شود.

 

مسواک زدن در زاویه مناسب

بیشتر شما متوجه شده اید که مسواک هنگام مسواک زدن لثه ها را لمس می کند. وقتی دندان ها از زاویه اشتباه مسواک می زنند ، احتمال آسیب دیدن لثه زیاد است و سلامت دهان و دندان به طور کامل حاصل نمی شود. بهترین زاویه برای مسواک زدن 45 درجه خواهد بود. این دانش که توسط متخصصان تحقیق شده است ، زاویه ای است که همه باید از آن استفاده کنند. به لطف این زاویه ، غذای چسبیده به لبه لثه نیز برداشته می شود.

https://th.bing.com/th/id/OIP.Z1JXLD-Ly1dB0k7RzfNCFwHaDq?pid=Api&rs=1

مسواک نزدن باعث بیماری های لثه می شود؟  

هر لثه سالم باید به رنگ صورتی روشن باشد. اکثر لثه های غیر این رنگ می توانند مشکلات مختلفی داشته باشند. مشکل اصلی در داشتن مشکلات لثه ؛ این باقی مانده های غذایی در محل بین لثه و دندان است. باکتریها از طریق این بقایای غذایی در آن منطقه تکثیر می شوند. التهاب لثه نیز به دلیل باکتری رخ می دهد.

 

دلیل اینکه اولین گام برای سلامت لثه ها بهداشت دهان و دندان است. وقتی لثه ها از طریق دهان تمیز نکنند ، به بیماری مربوط می شود. اگر یک لثه سالم می خواهید ، ابتدا به مسواک ، خمیر دندان و نخ دندان نیاز دارید. از دست دادن این موادی که باید هر روز استفاده کنید مفید است. همچنین؛ نباید فراموش کنید که التهابی که در لثه ایجاد می شود می تواند منجر به ذوب شدن فک شود.

بازار ترويجدندان درد,التهاب لثه,دندانپزشک,سلامت لثه,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 4:04

فرورفتگی لثه چیست ؟

https://th.bing.com/th/id/OIP.HKWzhgYOz25LZet3n0LOeQHaEK?pid=Api&rs=1

فرورفتگی لثه چیست ؟

وقتی از دندان ها به درستی مراقبت نشود ، التهاب لثه ایجاد می شود. این امر باعث ایجاد فرورفتگی لثه و ظاهر شدن سطح ریشه دندان ها می شود. عقب رفتگی لثه به دلیل قرار گرفتن در معرض ریشه دندان باعث پوسیدگی ریشه می شود و در نتیجه این پوسیدگی ها از دست رفتن دندان ایجاد می شود. مراقبت از دندان ها باعث ماندگاری دندان ها و ماندگاری دندان های اصلی شما در دهان می شود.

 

استفاده از خمیر دندان ، مسواک و نخ دندان مناسب برای حساسیت دندان هنگام انجام مراقبت از دندان مناسب خواهد بود. مراقبت های نادرست از دندان باعث آسیب به دندان ها و لثه ها می شود و باعث از بین رفتن دندان ها به مرور زمان می شود.

 

دلایل التهاب لثه چیست؟

لثه عاملی است که باعث می شود دندان به استخوان متصل شود. عدم انجام به موقع مراقبت از لثه منجر به تشکیل باکتری های مضر در لثه می شود. اولین علائم التهاب لثه خونریزی لثه است. با مشاهده این علائم ، در صورت عدم استفاده از درمان های لازم ، التهاب لثه ای آغاز می شود. عواملی که باعث عقب رفتن لثه ها می شوند فقط مراقبت های غلط نیستند. سیگار کشیدن ، دندان قروچه یا ساییدن دندان ، برخی بیماری ها مانند دیابت ، پرشدن اشتباه از جمله دلایل اصلی التهاب لثه است.

راه های جلوگیری از التهاب لثه

مراقبت مناسب از دندان  برای جلوگیری از التهاب لثه در درجه اول قرار دارد. مراقبت های دندانپزشکی مناسب و به موقع از رکود لثه جلوگیری کرده و از محافظت دندان های شما به روشی سالم اطمینان حاصل می کند. عقب رفتگی لثه باعث بیماری های مختلف و بوی بد دهان و همچنین بیماری های دندانی می شود. با این حال ، اگر التهاب لثه به سطح پیشرفته ای رسیده باشد ، مراقبت های بعدی دندانپزشکی سود چندانی نخواهد داشت. زیرا بیماری پیشرفته است و باید درمان دندانپزشکی انجام شود.

 

درمان التهاب لثه

روش های درمانی مختلفی برای التهاب لثه وجود دارد. برای درمان لثه ، لازم است ابتدا به دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک می تواند با یک عمل کوچک یا روشهای محافظتی که توصیف می کند ، التهاب لثه را درمان کند. اگر به طور خلاصه در مورد این اقدامات صحبت کنیم؛ استفاده از مسواک نرم ، مسواک زدن دندان ها همانطور که دندانپزشک توضیح داده است ، استفاده از دهانشویه ، جلوگیری از مصرف سیگار و دخانیات ، نوشیدن آب فراوان ، استفاده از نخ دندان از روش های درمانی مهم در درمان التهاب لثه است.

https://th.bing.com/th/id/OIP.G8_BwkV3X5zoD0TSFhREDAHaEt?pid=Api&rs=1

با این حال ، اگر التهاب لثه تا حدی پیشرفت کرده باشد که این روش های درمانی موثر واقع نشوند ، مداخله جراحی لازم است. یا باید دندان کشیده شود و در عوض دندان مصنوعی ساخته می شود. برای اینکه در معرض چنین روش هایی قرار نگیرید ، لازم است مراقبت های دندانپزشکی را به موقع انجام دهید و اهمیت و حساسیت لازم را به دندان های خود نشان دهید. به طور خلاصه ، لازم است که مراقبت از دندان را به موقع و مناسب انجام دهید تا از دندان های خود محافظت کنید.

وقتی از دندان ها به درستی مراقبت نشود ، التهاب لثه ایجاد می شود. این امر باعث ایجاد التهاب لثه و ظاهر شدن سطح ریشه دندان ها می شود.

بازار ترويجدندان درد,التهاب لثه,دندانپزشک,سلامت لثه,بهداشت دهان و دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 7 دی 1399 ساعت: 18:28

چه تفاوتی بین جرم گیری و سفید کردن دندان وجود دارد؟

https://th.bing.com/th/id/OIP.NbepiesmfFpv2XeCZoOdAwHaE8?pid=Api&rs=1

چه تفاوتی بین جرم گیری و سفید کردن دندان وجود دارد؟

در نتیجه این فرآیند ، می توان رنگ دندان را با 4 تا 6 تن سفید تر کرد. جرم گیری دندان و سپس مسواک زدن با خمیرهای مخصوص توسط دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی  اعمال می شود. تمیز کردن تارتار دندان عبارت است از جرم گیری سازندهایی به نام تارتار با استفاده از یک ابزار ارتعاشی می باشد. فرایند مسواک زدن باعث روشن شدن رنگ دندان نمی شود بلکه فقط لکه های ناشی از مواد غذایی و نوشیدنی های رنگی را از بین می برد و روشنایی طبیعی دندان ها را بازیابی می کند.

 

تارتار دندان برای هر شخص اتفاق می افتد. این ماده معدنی و پلاکی است که در بزاق ما یافت می شود. تارتار دندان ساختاری سخت است. مسواک زدن قوی این ساختارها یا تلاش برای از بین بردن آن با استفاده از خمیرهای ساینده بی فایده است.

 

اگر تارتار تمیز نشود چه اتفاقی می افتد؟

اگر تارتار تمیز نشود ، اول از همه باعث بوی بد دهان می شود ، سپس تورم و تغییر رنگ لثه و خونریزی لثه در موارد پیشرفته تر دیده می شود. شایعترین علت از دست دادن دندانها در کشور ما پوسیدگی نیست ، بلکه بیماریهای لثه است.علت اصلی بیماریهای لثه تارتار دندان است.

هنگامی که از افراد بالای 60 سال در مورد دلیل از دست دادن دندان در کشور ما سوال می شود ، متداول ترین پاسخ آنها این است که "من هیچ پوسیدگی در دندانهایم ندارم ، اما آنها تاب خورند و افتادند". به این جمله توجه کنید.

بسیاری از افراد اطراف ما تصور می کنند که پس از 60 سالگی ، استخوان ها حل می شوند و از بین رفتن دندان ها یک روند طبیعی است. این یک باور کاملاً نادرست است. دلیل واقعی از بین رفتن تحلیل استخوان و دندانهای سالم ، پیری نیست بلکه تارتار است. این ترکیبات سلامت لثه را مختل می کنند و باعث بیماری لثه می شوند. خونریزی و رکود در لثه ها شروع می شود ، هرچه مقدار لثه های کشیده شده بیشتر می شود ، دندان ها را بیشتر می لغزانند ، در نتیجه دندان های سالم با ذوب شدن استخوان فک از بین می روند.

https://th.bing.com/th/id/OIP.pZrvnS48YtdD0T7p0KizwwHaEK?pid=Api&rs=1

پس چه باید کرد؟

اگر سیگار نمی کشید ، از بهداشت دهان و دندان مراقبت می کنید و بیماری ژنتیکی بیماری لثه ندارید ، تمیز کردن تارتار دو بار در سال کافی خواهد بود ، در غیر این صورت با توجه به فواصل تعیین شده توسط پزشک ممکن است این دوره تغییر کند.

برای شما روزهای سالمی آرزو می کنم.

بازار ترويجدندانپزشکی, جرم گیری دندان,دندانپزشکی,پزشکی,دندان های سفید ,سفید کردن دندان, بلیچینگ,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 19:05